Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, October 18, 2018

Camping di Jason Bay, Kota Tinggi, Johor


Assalam dan salam sejahtera buat semua,

Setelah bercuti lama dengan keadaan yang tidak menentu akhirnya kami kembali lagi.. so baru2 ni saya adela pergi bercamping di satu tempat di Kota Tinggi Johor dikenali sebagai Tanjung Sedili so kepada yang tahu Tanjung Sedili.. mesti korang familliar dengan pantai Jason Bay..

disinilah kami bercamping selama 3 hari 2 malam kira 2 night stay la dengan berbekalkan khemah 4 orang dari tent4kids, 1 camping bed, dan lain2 peralatan yang difikirkan sesuai.. kehidupan dengan alam sangat menenangkan.. tak percaya cuba.. beli 1 khemah dan pastu stay 1 night sebagai permulaan.. pastu korang kongsikan dengan saya.. hihihi

Anyway, kami akan cuba untuk kongsikan pengalaman dari kami sendiri selain daripada sibuk menjual ya... berkenaan dengan barang kami akan update yang paling paling latest.. stock pun tak banyak sekarang kene tanya admin dulu.. ok selamat berehat2..


Salam Sahabat,
Mohamad Zamri

2 comments:

  1. Eminence Home Care Services provide all types of home care services like Elderly care services, Nursing services, Attender Services, Physiotherapy services, Caretaker services, Doctor visit, physiotherapist visit, medical equipment’s at your home.
    Home Care Services in Vijayawada

    ReplyDelete