Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, October 5, 2013

Update Terbaru | 5, Oktober, 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat, jualan untuk semua jenis khemah camping sudah bermula so kepada sesiapa yang sudah lama menyimpan hajat untuk membeli sudah boleh mula untuk membuat tempahan dengan kami.. dapatkan confirmation dari pihak ami untuk semua jenis khemah yang ingin di beli..

terima kasih - ADMIN--------------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk semua jenis khemah camping, stok sentiasa ada kecuali dinyatakan oleh kami so jangan risau. Pembelian dengan jumlah yang banyak memerlukan pengesahan daripada kami untuk tempahan di kilang. 

Terdapat juga barangan lain selain daripada khemah camping dan khemah kanak kanak, antaranya ialah Sleeping Bag, Life Jacket, Car Canopy, Teclon Umbrella, Director Chair, 3 Leg Chair, Camping Bed, Toilet Tent. Untuk pengetahuan semua toilet tent menjadi barangan hangat untuk penjaja yang meniaga di uptown, downtown, pasar malam, dan di event seperti jom heboh dan sebagainya. Mudah untuk salin pakaian dengan harga yang sangat berpatutan.

So kepada semua, Anda juga boleh membeli secara pukal untuk maklumat lanjut sila hubungi saya... Terima Kasih kepada semua pengunjung blog kami..

------------------------------------------------------------------------------------------------

Cash On Delivery ( COD ) hanya berdekatan dengan Petaling Jaya atau pun atas budi bicara hehehe, dan tiada kos untuk COD ianya Percuma!!
Kos penghantaran di caj mengikut berat oleh Pos Malaysia di tanggung oleh pembeli, penghantaran hanya di buat pada masa bekerja ( isnin - jumaat, 9 - 5 ).
Pembayaran boleh dibuat Maybank2u, Affin Bank, Al - Rajhi, Cimb clicks, online transfer dan juga cash deposit pada 4 akaun bank ini.


Sekiranya masih terdapat keraguan jangan malu jangan segan untuk bertanya kepada saya melalui email :

mohdzamri_alias@yahoo.com | +6013 - 6296649
Noridayu.abubakar@gmail.com | +6013 - 6296323

-------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment